Minulla on koko päivän ollut ISO halu askarella ja nyt illalla mulla oli vihdoinkin aikaa. Sitten tuli iso kysymys, mitä tekisin. Onneksi kultani oli kotona ja ehdotti ystävänpäiväkortteja ja sehän oli hyvä idea!! Ystäväpariskunta järjestää brunssin ystävänpäivänä ja sinne tulee monta ystävää, niin minun "tarvii" tehdä monta korttia :D

 

Ainoa huono puoli tässä on se että, en osaa valokuvata!!! otin valehtelematta noin 40 kuvaa, enkä ole vieläkään tyytyväinen, mutta annoin olla.. Joko salama teki kortista valkoisen tai en käyttänyt salamaa ja kuva oli keltainen tai sitten mun kädet, näköjään, tärisi koska kuva oli sumea.. mutta, tässä tämän kertaiset kortit :)

 

1265223618_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Tämän kuvan kanssa mulla oli isoja vaikeuksia...


1265223818_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Salama pilaa sen, mutta kuvio on stanssattu ja koristeltu hopeakimellettä :)

 

Onko kenelläkään jotain hyviä vinkkejä, miten saisi valokuvat edes joskus onnistumaan???